A siMpLe OF Me..

Thursday, 2 February 2012

Spontaneous thursday #1


Kita punya segalanya..
Tapi renunglah..
Walau hina mereka di mata manusia..
Tapi tinggi darjatnya disisi ALLAH.


24 Org kOmen siNi:

Tea said...

Kita yang tidak pernah bersyukur...

Mia Adriana said...

Tea :semoga kita menjadi hamba yg bersyukur !

Jay said...

Biar hina di dunia,jangan hina di akhirat..biar buruk dipandang manusia,yang penting mulia di sisi Allah swt..:)

Mia Adriana said...

Jay : that's rite jay !

khaifaiz said...

tak tahu nak komen apa... rasa bersyukur sgt dengan apa yang ada

cinta siswi said...

sedih.. :"( nk nampak sempurna di mata manusia tapi xberusaha utk jd sempurna di hadapan ALLAH..

Mia Adriana said...

khaifaiz : bgus ! Ameen.

Mia Adriana said...

cinta siswi : betul tu..kebanyakanny dari kita macam tuh..

Maii said...

sama macam, anak haram masuk surga. anak halal tapis ke neraka. nahuzubillah.

Yumida said...

tabah n cekal kan mereka ni...padahal yg cukup sempurna suka mengeluh n mencari alasan...

Mia Adriana said...

Maii : :) nauzubillah..

Mia Adriana said...

Yumida: manusia tak pernah puas..

EZAD AMIR said...

btol tu..xpela diakhir nanti pengorbanan nya di dunia ni tbalas...pngorbanan mghadapi liku2 hidup dgn penuh cabaran..

CikAnyss' :O said...

kesiannya kat dia :((

qlah said...

tidak perlu rasa dihina kerana orang yang cakap sedemikian belum tentu cukup sempurna . hina dari segi fizikal tiada gunanya . hina dari amalan , lagi azab =)


biar orang kata apa , kerana mereka tidak pernah puas =)

p/s:salam perekanalan

Mia Adriana said...

EZAD AMIR : Ameen..

sabry oppa said...

sedihnyaaa.....

http://shaberry92.blogspot.com/2012/02/happy-birthday-poblack-b-zingersecret.html

http://sabryoppa.blogspot.com/2012/02/ketika-dating-kali-pertama.html

Mia Adriana said...

CikAnyss' :O : hope dy tabah..

Mia Adriana said...

qlah : setuju ! =)

Mia Adriana said...

sabry oppa : :)

akuamir said...

kite benci hidup kite,, tapi ramai lagi yang nakkan hidup kite.. :')

akuamir said...

oh ye,, kite follow blog nie okeyh

GincoMerahJambu said...

mereka ini orang yang bersih dan terpelihara dari dosa

teha said...

siyes respect org oku mcm nie.. tabah sngt.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...