A siMpLe OF Me..

Tuesday, 17 January 2012

Salah itu punya aku atau punya dia?



Salah itu
Punya aku?
Punya dia?

Kenapa perlu digembar-gemburkan?
Aku rileks-rileks saja..
Kenapa dia yang lebih?
Mengadu sana-sini..
Sampai keluar air mata.

Aku nih diam-diam saja..
Aku juga punya rasa tak puas hati,
Tapi tak pula aku kecoh..
Ni tak...
Sampai semua menyalahkan aku..

Huh
Hampeh!



10 Org kOmen siNi:

Tea said...

Cara individu mengatasi masalah itu berbeza... Bertabahlah..

RinsyaRyc said...

samala kita .. kalau x puas hati prefer diam ajeh... kalau dua2 bising, bertempurla jwbnya. . tpi kadg2 kalau dah x tahan, semburla jugak ... he hehe

Mia Adriana said...

Tea : Aku sakit hati, Aku tak suka besar2kan cerita.

Mia Adriana said...

RinsyaRyc: Geram sangat, Aku malas nak bising2.

kim heeruul said...

mungkin dia perlu kan pendapat kawan2 untunk menangani masalah...

Mia Adriana said...

kim heeruul : ya mungkin juga, tapi kawan itu juga macam menyalahkan aku. tu baru dgr sebelah pihak.

MeeRole said...

Diam itu lebih baik..

Mia Adriana said...

MeeRole: itulah kesimpulannya!

Jay said...

Andai mempunyai masalah seperti ini,tempat yang terbaik utk meluahkan segalanya ialah Allah s.w.t...adakala manusia ni bila kita dalam keadaan sakit hati depa lagi dok cucuk kita cakap itu ini..Lebih baik diamkan diri dan luahkan pada yang Maha Esa..kerana sesungguhnya Allah s.w.t Maha mendengar..:)..Bersabarlah sesungguhnya Allah s.w.t sentiasa menguji hambanya..:)

Mia Adriana said...

Jay : terima kasih! nasihat yang sangat membina !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...